Zobrazit navigaci

Školní poradenské pracoviště


Školní poradenské pracoviště (dále jen ŠPP) je ve škole zřízeno k zajištění a realizaci výchovně vzdělávací koncepce školy. Činnost ŠPP se řídí vyhláškou č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů.

Veškeré poradenské služby jsou pro žáky a zákonné zástupce poskytovány zdarma.

Školní poradenské pracoviště provádí pohovory se žáky ohroženými školní neúspěšností, mapuje klima třídy, pomáhá při základním nastavení pravidel a vztahů v kolektivu, dále poskytuje metodickou podporu pro pedagogy a asistenty pedagoga.

Další individuální činnost se žákem zahajuje vždy po konzultaci se zákonnými zástupci a po udělení jejich souhlasu k činnosti.


Mgr. Eliška Švepešová

Speciální pedagog, metodik prevence

svepesova@spsautocb.cz

Budova 

Skuherského 3

Budova 

J. Š. Baara 2

Budova 

Lidická 31

Budova 

Senovážné náměstí 4

Ing. Jan Bürger

Výchovný poradce

Ing. Jakub Šlechta

Výchovný poradce

Mgr. Radka Švecová

Výchovný poradce

Kariérový poradce

Ing. Data Tvrzická

Výchovný poradce

Kariérový poradce

burger@spsautocb.cz

slechta@spsautocb.cz

svecova@spsautocb.cz

tvrzicka@spsautocb.cz

Mgr. Zbyšek Studený

Ing. Jitka Kálalová

Mgr. Vít Somr

Metodik prevence

Metodik prevence

Metodik prevence

studeny@spsautocb.cz

kalalova@spsautocb.cz

somr@spsautocb.cz

Mgr. Marta Frydrychová

Koordinátor nadání pro školu

frydrychova@spsautocb.cz

Cíle školního poradenského pracoviště:

  • prevence školní neúspěšnosti,
  • primární prevence sociálně patologických jevů,
  • péče o žáky s výchovnými či výukovými obtížemi, vytváření podmínek pro snižování těchto obtíží,
  • budování příznivého sociálního klimatu ve škole,
  • péče o žáky se speciálně vzdělávacími potřebami,
  • péče o žáky z jiného kulturního prostředí a o žáky se sociálním znevýhodněním,
  • péče o žáky nadané a mimořádně nadané,
  • kariérové poradenství – vzdělávací, informační a poradenská podpora v případě profesního uplatnění i dalšího studia,
  • metodická podpora učitelů v rámci problematik zmíněných výše,
  • prohlubování a zlepšování komunikace mezi školou a zákonnými zástupci,
  • spolupráce se školskými poradenskými zařízeními (PPP SPC, …) a s úřadem práce.